The Studio

Gårdagen var mycket rolig
Jag, Robins mamma + systrar var på hotell Aurum och blev sminkade och fotade precis som resten av stan redan gjort. Men de var kul! Jävligt dyrt, men kul!
Bilderna blev fina, men dom hade nog kunnat varit finare om jag bara hade kunnat hålla mig allvarlig och stänga igen munnen! Allt kändes så uppgjort och onaturligt. Poserna var så förbestämda och konstiga att jag bara skrattade hela tiden. Fotografer däremot sa åt mig att ge mer leende, and belive me jag gav han mer leende! Såg sådär lagom galen ut på 80% av alla bilder. Mindre leenden hade nog gjort bilderna mer Top Model liknande :P Men jag stör mig ganska rejält på att min lugg har delat sig på nästan alla bilderna! Inte okej!
Sen när vi jämförde bilderna såg vi att Marina, Marielle och Annelie fick mycket finare bakgrunder än vad jag och Camilla fick. Plus att deras poser var mer naturliga! Dom hade nog en bättre fotograf. Fast jag kan nästan garantera att våran var roligare!
Dock lite stressig för mig och Camilla som bara var 2st på en fotograf. Vi fick göra våra ombyten illa kvickt för när den ena var färdig fotad ville han börja med nästa och då gällde de att vara klar, vilket vi aldrig var! Ännu knöligare blev de när Marielle lånade min outfit och jag helt plötsligt behövde den. Tur var så kunde jag låna kläder av Annelie, hon skulle liks inte ha dom då plus att dom inte ens skulle synas på bilden kom vi fram till sen. Så allt löste sig i klädval i slutändan men de var en jävla kläddjungel i omklädningsrummet där ett tag!

Efter fotograferingen begav vi oss till Tatung där de var middag med resten av familjen Grefve+respektive. GOTT! Mätt som fan blev man!
När middagen var slut drog vi några stycken hem till mig och Robin, tog en drink och begav oss upp på Taste på solbacken där en kollega till John hade bokat bord. Vi skulle ju inte äta med supa kan man ju alltid! Kvällens tema var Countrykväll och två band spelade och tjoade. Ganska trevlig faktiskt! Synd bara att jag passade in lite för bra i en stil jag egentligen är ganska främmande för. Dum idé att ha röd skogshuggarskjorta, jeans och stövlar. Och som pricket över i:et fick jag låna en cowboyhatt! Hello cowgirl! Like I said, jag passade in lite för bra...
Blev dock en kort kväll då en av oss, jag nämner inga namn (John) blev lite för full och vi begav oss hem till sunnanå.


Tre av bilderna tänker jag iaf bjuda på!

Trackback
RSS 2.0