Plötsligt händer de!

Jag måste bara berätta något jätteskumt som hände igår!

Jag och Robin snyltade in oss på Nypon där de blev pizza till middag. Mumsfillebabba!
Efter maten var de OS som gällde, ovanligt!
Helt plötsligt ringer hemtelefonen och jag säger som jag alltid säger, - Jag bor inte här! För att slippa svara. De är ju ändå aldrig till mig.  Om folk vill nått ringer dom ju till mobilen och som sagt jag bor ju inte ens på Nypon längre och har ju inte gjort de på nästan 1½ år så varför skulle de vara till mig då?
Pappa svarar och ser helt chockad ut och säger: - De var till dig?

WHAT!?

-Eh, jaha hej?
-Jamen hej jag ringer från tidningen VeckoRevyn och du har blivit utvald att vara testperson i dom nya ändringarna vi har gjort i tidningen. Som tack för att du är de så kommer du få en ögonskugga från Make Up Store plus en pensel därifrån och 3 VeckoRevyn tidningar! De kostar bara 68kr för allt detta! Sen behöver du absolut inte fortsätta prenumera på tidningen om du inte vill de. bla bla bla bla...

Jag blev helt paff och svarade bara okej! visst, jag kan betala 68kr för allt de där! Och sen skita i att prenumera
Frågan är bara vart dom har fått mitt hemnummer ifrån? Jag prenumerar inte på VeckoRevyn och har aldrig gjort? Köper de ibland när jag vill ha nått att läsa på lunchen på jobbet. Och jag har verkligen inget minne av att jag har varit inne på nån hemsida och fyllt i nått för att kunna få detta erbjudande?!
Spooky!
Men jag prenumerar däremot på Cosmopolitan och då är ju frågan om dom har nått sammarbete och fått mitt nummer av dom? Vem vet?
Ska bli spännande att se vad för ögonskugga jag kommer att få iaf.




Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar veckorevyn!!! ge mig!!

2010-03-02 @ 18:17:06
Postat av: ewe

haha men lisa. sådär säger dom ju till alla fattar du väl

2010-03-02 @ 20:00:01
Postat av: Lajsa-Bajsa

Jo de kan jag tänka mig att dom säger

jag är mer bara chockad och förvånad vars dom fått mitt hemnummer ifrån. Brukar ju som inte ge ut de längre

2010-03-02 @ 21:41:11
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0