V.12

Wow jag har tid att sitta framför datorn! De var ett tag sen kan jag lova!
Ska vi börja med söndagen och bion. Helt underbar film Alice i Underlandet!! LOVE IT!

Jobbar annars dag ut och dag in. Sliter som ett djur känns de som. Jobbar heldagar och när jag äntligen får komma hem så kan ni ju glömma att jag får slappna av i soffan. Nä då är Robin i full gång med olika projekt eftersom han är hemma och är sjukskriven.
Men tisdagen var faktiskt jag också ledig men då bar de av till Happis och Ikea!
Vi tänkte vi skulle vara smarta och ta mor&fars bil som är större eftersom de är en kombi plus att vi fällde ner baksätena. Tror ni inte att vi jävlart fyllde bilen in i minsta millimeter! Och då köpte vi inte ens allt vi tänkte köpa! Kunde ha blivit jobbigt att upptäcka precis när vi ska packa in allt att de inte rymms och vi hade måstat hyra en släp. Ibland har man tur! Massa sprit i Finland köptes dessutom plus 3 par skor på Skopunkten. Ett par Foppa-tofflor åt Robin, ett par svarta stövlar åt mig och ett par skiiitsnygga kilklackeskor åt mig! De bara skriker sommarens partyskor om dom!

Lägenheten är så gott som klar nu! Saknas bara lite saker. Typ ett nytt badrumsskåp och kanske en ny säng. Och de är så himla fint här! Ska ta bilder så ni får se. Jag lovar!

Lördagen blir ockå en spännande dag. Robins mamma har vunnit en "makeover" eller vad jag ska kalla de, på hotell Aurum här i stan. Och då ska Robins systrar plus jag få följa med och bli sminkade och fotade i 3 olika ombyten som vi själva har med oss. Efter de så bjuder Robins pappa på middag och bio och då kommer även systrarnas pojkvänner och självklart Robin vara med. Låter inte helt fel va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0