Jävligt surt

Åh gud vad irriterande! Min jeansjacka som jag beställde för 2 veckor sen har inte kommit än! Så nu vart jag less och ringde posten och kollade om mitt paket kommit men att dom bara glömt meddela mig de.
Icke sa nicke! Dom har inte fått nått paket. Bara ett mail där de står att paket ska skickas till mig men that's it! Gina Tricot har alltså inte ens skickat iväg mitt paket!!! Vad är de här för jäla skitsnack!? De står på hemsidan att de tar 2-3 dagar om man beställer innan kl 14 tror jag de var. Hursomhelst så gjorde jag de och 2 veckor senare står jag fortfarande utan paket!!
Nu måste jag alltså ringa till Gina och skälla ut dom för att inget har dykt upp än fast allt är betalat och klart!
IRRITERANDE! GUD SÅ IRRITERANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0