Kulturellt värre!

Fy attans så kulturella jag och Robin har varit idag!
Vi har varit och hängt på Museumet!
Robin har nämligen aldrig varit där, vilket jag fann mycket konstigt? Vem har inte blivit dittvingad när man gick skola? Typ minst 1 gång/år skulle jag tro! Fast går man skola utanför stan kanske de är svårt att fara på studiebesök. Näää. De borde de ju inte ska vara? Vi i stan far ju utanför stan på studiebesök. Dåligt av Burträskarna att inte visa upp museumet för sina elever!
Nog för att de inte är ett allt för spännande museum, men lite kul finns de att titta och pilla på!

Egentligen for vi bara dit för att titta på modellen av gamla stadshuset som dom rev. Robin hade nämligen ingen aning om hur de såg ut. Jag kände mig så himla smart och duktig när vi gick omkring och jag fick visa och berätta lite. Är ju inte varje dag man får känna sig så :P
Och de bästa är ju att nu har dom t om ett fik där! Så belöningen efter våran kulturella prommis blev varsin halloncheesecake! Mmmmm!


Kommentarer
Postat av: anna

what? bytt namn? Vad är duracell? :d hahaa bara pratar och pratar och pratar?

2010-05-22 @ 22:16:47
URL: http://annaochfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0