Men äntligen...

Ett argt mail senare och ett idiotiskt svar tillbaka så fick jag veta att Gina Tricot lyckats med (kan vara nån annan också) att märka paketet med fel kolli-id. Tydligen är detta inte första gången. Så mitt paket var alltså ivägskickat och dom sa att de borde ha kommit fram till utlämningsplatsen. Men att dom inget kunde göra fören dom tagit reda på rätt kolli-id som paketet egentligen är märkt med och då skicka ett meddelande med rätt nummer till mig. Eller jo dom bad mig höra med min utlämningsplats om dom kanske kunde leta rätt på mitt paket ändå.
Jaha, jag hade ju inte så mycket till val än att gå upp på Ica och be den stackars killen att gå igenom namnen på alla paket dom hade inne för att se om mitt kanske låg där nånstans.
Och Tadaa! De gjorde de också! Hurra nu har jag äntligen fått min jacka!!

Men förlåt, hur FAN kan man lyckas skicka iväg felmärka paket?! Och när man väl vet att de tydligen brukar hända (!?) kan man ju isånafall meddela kunden de så att dom är beredda på att de kan bli knas och paketet försvinner, så man själv kan kontakta utlämningen i lagom tid och inte flera veckor senare! Lite längre till och mitt paket hade skickats tillbaka till Gina i Borås och jag hade måsta böta(!) för att jag inte hämtat ut ett paket jag inte ens viste om att de hade kommit!


Skärpning Gina Tricot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0