Presentanvändning

Idag har jag även utnyttjat min present från Robin, som var en ansiktsbehandling + frans & brynfärgning.
Mycket skönt att få en ansiktsbehandling! Eller ibland var de de. Portömning och brynplockningen var ju kanske inte de bekvämaste. Men ansiktsmasagen!! Mmmmm!
Och jag kan lova att jag var nervös för brynfärgningen. Fransarna har jag redan provat en gång och visst de blir skillnad men inte så mycket. Brynen däremot! Herrejösses vad nersvös jag var att dom skulle se superhemska ut! Men färgen blev faktiskt bra! Synd bara att hon typ plockade bort mina ögonbryn! Inte okej! Blir till att tokspara ut dom nu!

I vissa ljus syntes mina ögonbryn och
ögonfransar så här pass mycket!

Och i andra ljus, typ obefintliga...

Men nu syns dom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0