Vilken konstnär ska jag vara idag? Kanske Van Gogh!

Kreativiteten har flödat även idag!
Beröm på mig som är så duktig. Tack tack!

Målarkurs ikväll. Även denna gång blev de en flugsvamp. Men mor min gillar flugsvampar så varför inte ge hon en hel "Tomtearmé" ( ojoj där blev de ett Nylénskämt ) av svampar att ha i trädgården.

Inte direkt svår att göra. Lite jobbig att hålla i bara. Men de såg mörkt ut där ett tag. Trodde nästan att jag inte skulle hinna klart den idag utan måsta fortsätta nästa gång, som är i september!! Men prisa gudarna jag hann!
Hittade som på en liten egen teknik som gjorde att de gick betydligt fortare! För de tar vanligtvis en evighet att få nog mycket färg på figuren.
Saknas bara lite glanssprej på hatten och lite sprej så den tål att stå ute så är den klar!







Men hur stor är den då?
Lite svårt att se bara på bilderna, så jag ställde min
mobil som mått för att man ska förstå hur STOR den är!
Lite förståelse nu varför den var knölig att hålla i.
Min hand nådde knappt halvägs runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0