Omformatera datorn snart kanske?

Jag tror inte min dator mår så bra?
Upptäckte nu att jag har typ slut på utrymme på hårddisken. Hur är de möjligt efter att nyligen ha ca hälften kvar? Vad tar så mycket plats? Kommer hela tiden upp popupare där jag måste trycka Fortsätt av nån anledning? Varför då? Och varför är de alltid en massa program som ska uppdateras fasten jag precis uppdaterade dom? Så jävla ofta kan man väl inte förnya ett program?
Och nu helt plötsligt utan nån anledning har jag inget ljud!?!?! Hade ju de sist jag satt vi datorn! Saknar tydligen ljuduppspelningsenhet? Vad är de? Och hur får jag tillbaka ljudet?
Är jag bara dålig? HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha låter som min dator. den går inte att använda längre! men ljudet mitt kom tillbaka efter en omstartning.

2010-10-20 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0