Fest? Fest!

Btw så vare party party i lördags!
Jag och Stina hänge på Jessica och hennes Skråmträskgäng på fest hemma hos Sandra som hade världens mysigaste längehet!
Men innan vi tog oss dit! Ojojoj! Jag hade lovat Jessica att jag skulle locka hennes hår och hon hade i gengält lovat att hon skulle hämta mig på sunnanå, för de är mycket närmare från getberget till norrböle än från sunnanå! Så planen var att jag skulle locka hennes hår hos henne innan vi fort. Men på nått vänster gjorde vi de ändå hos mig. Vi tänkte de gå ju fort så drar vi och käkar sen så inte Stina får vänta så länge. Hej och hå vi var inte snabba nånstans. Hann gå ingen en hel del bilder på datorn prata en del och tillslut locka hennes hår. Nästa stopp blev Domina där vi tänkte äta jag Jessica och hennes Johan. Mat mat mat. Ringde Stina som väntade på att få hämta oss för att fara till Sandra. Men då var Anders på vifft. Jag Jessica och Johan gick till Jessica för att smygstarta alkoholintaget. Stina dök upp men hade lyckats glömma sitt vin hemma så vroom så for vi till moröhöjden en vända och tillslut hamnade vi hos Sandra! Så var vi sisådär bara 1½timme sena. Men fint folk kommer alltid sent eller hur?

Efter nån timme där så blev de akutbestämt att vi skulle på en annan förfest! Eller så var de förbestämt men jag och Stina hänge inte riktigt med i svängarna men följde snällt med.
Nästa fest var inne i stan och jag tror att de mest bara var folk som gått på Björnåkerskolan där. Vart presenterad som Robin Gs tjej och alla bara : JAHA!! HEJ! Jag körde en smile and nod till svar.

Pang lät de bara så var alla ute ut lägenheten och påväg ut på krogen. Den stora frågan var bara vilken krog ska vi ta? Några drog på Station, andra på Allstars och en del på Mollys. Vi valde Mollys där Jessica var och där Ständut Blakk spelade. Vet inte om jag berättade det förrut, tror de, men hur som helst så är de de bandet som jag smet in Back Stage med i våras bara för att få titta på killens elfiol.
Alla som känner mig kan ju som räkna ut att jag inte kunde låta bli utan var tvungen prata med violinisten igen och se om han kände igen mig. And he did! Pratade en del med han innan dom skulle spela igen. Stod nästan längst fram under spelningen och fick en hel del blinkningar och vart flörtad med under hela spelningen av violinisten. Jag skrattade inombords. Efter dom spelat så stannade jag Jessica och Johan kvar på dansgolvet för att skaka lite rumpa. Johan hittade ett örhänge på golvet som jag stoppade i örat. Nån som saknar ett örhänge?
Jessica och Johan började grovhångla på dansgolvet och violinisten kom fram till mig och jag tvingade han att dansa lite. Sen blev de en hel del osammanhängde ord från hans sida. Men de lät verkligen som om han ville fråga och jag skulle följa på efterfest efteråt eller kanske rent ut sagt följa på hans rum!! Inget blev sagt rätt ut men av de han sa är de detta jag kan tänka mig att han var ute efter. Jag skrattade ännu mer inombords och ville han skulle säga de rätt ut! Men tillslut fick inte fram mer än att han var tvugen hjälpa till att packa ihop så jag såg min chans och drog. Inte för att jag var direkt sugen på han plus att jag har Robin, men de var så jävla kul att tokflörta med han och se vad som kunde ha ploppat ut ur hans mun. Hade ju isåna fall tackat snällt nej. Men hahahahhaha vilket självförtoende boost att veta att han var sugen på mig :P
Och Robin vet självklart om denna händelse om de är nån som blev orolig. Han skrattade han med.

När jag skulle hem så sprang jag på min kusin Erik som är 40+ och hans nya tjej. Och sicken tur att dom också bor på södra sidan för då fick jag sällskap hem! Armkrok alla 3 traskade vi över parkbron där kus-Erik fick idén: Ja vi ringer min far! Bara för skoj skull! Pappa var inte lika glad över att bli väckt där efter kl2 på natten, men mamma tyckte de var ganska skönt att veta att jag hade sällskap hem och inte gick ensam ( som jag hade tänkt göra )

Men jaha, efter ett långt inlägg kan jag väl sammanfatta med: De var en mycket roligt kväll!!



Nån som upptäckt att dom saknar ett örhänge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0