Pipas

Idag kom de in en kund på Jula som inte är vem som helst! Utan min största idol!
Eller okej de var inte Michael Jackson som kom in, men min största idol inom släkten!
Allas favorit Sven "Pipas" Nilsson!! ( min morfars bror för dom som inte visste de )
Hur kan man inte älska denna lille man från Bastuträsk! Han är varken torr bakom öronen eller rumsren men fyfan vad jag gillar han!
Har inte sett gubben på 2 år. Och han börjar ju bli gammal nu så man vet ju aldrig när han ska få för sig att trilla bakom vedskjulet och bli kvar där. Så de är bara att ta vara på dom gånger man träffar han för man vet ju aldrig om de blir ens sista. Vilket jag hoppas de aldrig blir!


Kolla bara vilken LIRARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0