Inplastad och tjusig

En sneak-a-peak på dagens händelse.
Fortfarande inplastad och lite blodig men jag kunde inte hålla mig för att visa den redan!

Sitter högre upp än vad jag egenligen hade velat men mina misstankar stämde då den skulle bli helt deformerad om man satte den längre ner då huden är väldigt rörlig just där. Den skulle bli utdragen och sne. Och de vill vi ju inte! Så då fick den sitta högre upp!

Vars gjorde jag den?
Hos John Poromaa på Kågevägen

Gjorde den ont?
Nja, lite. Eftersom han hade typ världens tunnaste nål så kändes nålsticken mer än vad de gjorde i nacken då nålen var tjockare och domnade bort ett störra område. Där gjorde de däremot skitont eftersom de var dirket på ryggraden. Nu hade jag ju ändå lite fläsk emellan.

Vad står de?
De är mina föräldrars födelsedatum

Nöjd?
Absolut!!

Kommentarer
Postat av: MAja

-XVI...här står det oxå fel Asterix

-Nej det är nummer 16

-Romare är inte riktigt kloka

2011-04-03 @ 23:32:28
Postat av: Taraldvilja

A very nice site keep it up. Regards

2011-11-04 @ 14:54:34
URL: http://taraldvilja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0