Jobbsökande?

Fan vad störd jag blir på mig själv!

Fick ett samtal från ett dolt nummer och svarade. Kvinnan på andra sidan luren skorrade och jag fattade inte alls var hon ringde ifrån. Så sa hon att hon sett mitt CV på arbetsförmedlingens hemsida och undrade om jag fortfarande var jobbsökande och jag sa att jag har en 75% antällning, då tackade hon för sig och la på.
What! Jag fattar ingenting? Äre inte då hon ska försöka övertala mig att ta deras jobb? Eller åtminstone förklara vad de var för jobb? Göra min intresserad?
Eller borde jag ha frågat henne kanske var de var för jobb? Eller ska jag bara anta att de var mindre tid och antaglingen lägre lön? Varför sa jag inget!!

Fan allstå!! Hade ju varit kul att veta vad de var för jobb! Inte för att jag troligen skulle ta de, men av ren nyfikenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0