Shopping!

Har varit ledig idag och kände att jag förtjänade lite födelsedagsshopping!
Dumt bara att jag sög på att shoppa idag! Hittade verkligen ingenting som jag ville köpa fören i sista minuten innan jag var tvungen springa till bilen. Inte rikigt min stil på modet just nu.

Och bara för att Anna är som hon blev och jävlart i mig tjatade på att jag skulle visa upp här vad jag köpt, så ja då jävlar ska jag göra de! Men räkna inte med att de kommer vara ett återkommande ämne!



För er som inte visste de så älskar jag allt som är grått och allt som är randigt. Så varför inte slå två flugor i en smäll och köpa nått grå-randigt! Gud vad smart jag är!!
Så en randig tröja och ett uggle-halsband var allt de blev idag. Men iaf bätter än inget!

Nöjd Anna!?

Kommentarer
Postat av: Annananaoo

Hahahahahhaa DU KAN INTE KÖPA MER GRÅTT OCH RANDIGT SILLY SILLT GOOOOSE!! fint halsband :) mer av denna vara! PANG. grattis :) (nyduschad)

2011-04-26 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0