Ammarnäs

Justja, jag hade ju sagt att jag skulle berätta om fjällenresan vilket jag absolut glömt bort!
Men lite lat så här på kvällssidan så tänkte jag mest bara bjuda på en del bilder. Men lite text kan jag nog få med.

Alla systrar (även irländaren) plus pojkvänner alltså tillsammans i våran stuga i Ammarnäs. Fridas kompis Malin men fästmannen Dick var också uppe så vi blev ett helt gäng!
Soligt men tyvärr väldigt blåsigt. Så pga blåsten var de svinkallt!
Skoter en dag, skidor den andre. Mintun flödade. Andra alkoholhaltiga drycker slank också ned men ändå blev de över och vi var tvugna ta med hem igen! Fy på oss!
Såg hockey på hotellet och åt middag på värdshuset. Två saker som jag faktistk aldrig gjort förut men kan absolut göra om!

Mot Ammarnäs!

Heja AIK!

Utsikt från Örnbo


På toppen av Äivesoive
De Alpina Dryckeslandslaget!
Från vänster:
Mintuski, Lä-ski, Barbieski, Tvärstoppski, Hansomfaktisktkanski, Snorski, Filtski och Grillkrovski.
Bilden tagen av: Krampski.

De var ju faktiskt våffeldagen!

Dick roar sig


Stretching

Middag på Värdshuset



Kvällsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0