Grattis på 4 årsdagen!

Idag fyller mig blogg Hela 4 År!!!

Jag är lite smått imponerad av mig själv som hållt på så länge, och dessutom på samma blogg hela tiden. Folk brukar ju ha en tendens att hoppa omkring mellan plattformar och starta nya bloggar titt som tätt.
Men inte jag! Vilket gör att jag har kvar allt som skrivits dom senaste 4 åren. Som jag tycker är skitkul att sitta och läsa. Ploppar upp så mycket bortglömda minnen!

Den första bilden jag publicerade var en bild på 2 omkullvälta Baja-Major. 4 år senare och jag tycker fortfarande bilden är lika kul!




Vad tror vi? Ska vi ge bloggen 4 år till?

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på 4 års året !!!!

2011-12-20 @ 15:54:34
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0