Imorgon betyder de att de äntligen är slut på att jävla jullåtar för de här året!

Dan före dopparedan!

Och inte blire nån uppesittarkväll för mig inte. Nä jag måste jobba till kl8! För att sen hem fort som fan för att bege mig ut till Västanträsk där första halvan av morgondagen ska spenderas. Och där efter Kalle så beger vi oss tillbaka till stan för att spendera kvällen på Nypon.
Första året jag ska flänga runt på julafton. Spännande att se om de blir nån hitt eller om jag bojkottar de nästa år.


Och igår så pyntade jag och Frida granen! Eller, jag pyntade granen Frida pratade bara i telefonen. Men indirekt var hon med :)
Fast de var inte den här lillgranen utan en riktig stor som pyntades.

Julen 08





Jossan på jobbet ringde nyss och ville jag skulle hämta några jultårtor dom beställt till jobbet. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0