Tredje Advent

De här önskar jag mig i julklapp!

Jag önskar att jag alltid var ledig på helgerna!! MYS!



Igår var vi tex hos Ida&David med Jossan&Thomas för en tacos/glöggkväll. Trodde jag skulle spricka innan kvällen var slut av mätthet! Hittade lite nya favoriter i glöggvärlden också. Både Mocca & Choklad och Hjortron kommer jag absolut dricka mer av! Tror jag fick riktig julkänsla för första gången iår igår.

Och för att fortsätta med julkänslan idag så ska vi på grötfest med hockey ikväll hos Marielle&Adam


Insåg ju igår att de bara är 2 veckor kvar till jul, och självklart har jag Inte handlat klart alla julklappar än. Sista minuten Is the Shit! (!?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0