LYCKA!!!

Jag har ju glömt berätta nått jättekul!!

JAG HAR KOMMIT MED I BYGGGRUPPEN!!!

Och då undrar ni, vad fan är de?  De är den grupp av människor som åker runt och bygger upp nya Jula-varuhus. Alltså inte själva lokalen, men alla hyllor och alla varor så allt ryms och ser bra ut.


De här innebär alltså att jag har fått äran att få följa med inte bara 1 gång utan 2 gånger till våren! Första stoppet är Lodz i POLEN!!! Och andra vändan blir till Ö-vik!
Infinner mig i Polen hela februari och Ö-vik hela april. Borta 11 dagar, hemma 3 osv.

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få fara eftersom jag knappt byggt nånting tidigare. Så när jag fick reda på att jag kom med så kunde jag inte sluta skutta omkring och le som ett psykfall!
Lite läskigt är dock att min första resa blir så långt bort. Hade känts lite skönare att fått fara till Ö-vik först. Både för att de är närmare, men mest för att då ska Jacco från Skellefteåbutiken också med. Till Polen åker jag själv härifrån och jag känner ingen annan som ska dit. Och när jag berättar de brukar folk säga; men hallå du brukar ju inte ha problem att vara social och lära känna nya människor. Nänä, men de hade fortfarande varit skönt att känna iaf någon då de är mitt första bygge.

Och jag är så jävla taggad för de här!! Både att få jobba utomlands och i en ny stad har länge varit något jag viljat göra men som aldrig blivit av. Och nu ska jag faktiskt få chansen, plus att jag får göra någont jag redan kan!

Och vid de här laget brukar följdfrågan bli; Vad säger Robin om de här?
Svar: Han stöttar mig för han vet hur mycket jag vill de här. Men samtidigt är han lite orolig över Polenresan.

53 dagar kvar sen åker jag!!!



Kommentarer
Postat av: Jullan

NEJ VA KUL!! Kul att få komma bort från skell och göra nåt som du kan! Du kommer ha sjukt kul!



Ps, vi måste ses nu när jag kommer hem! PUSS

2011-12-15 @ 11:47:27
URL: http://jullep.blogg.se/
Postat av: Emma

Så roligt för dig :D Jag tror allting kommer gå jättebra! Det är klart det hade varit skönare att åka tillsammans med någon, men du blir bara bättre och mer attraktiv längre fram i fler byggprojekt om du fixar att fara själv tror jag iaf ;)

2011-12-15 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0