2011

Jag måste ju verkligen be om ursäkt för jättesämst uppdatering!
Men jag har verkligen knappt haft tid att starta datorn. Är så mycket folk hemma just nu över jul som man måste hinna träffa.

Men jag tänkte make it up to you genom att bjuda på ett jävla inlägg!
Vad sägs om 2011 i bilder!


JANUARI:


Året inleddes även denna gång i Piteå på havsbadet


FEBRUARI:

Begav vi oss till staterna för en tripp till både New York, Orlando och Miami!


MARS:

En resa till fjällen med de Alpina-Dryckes-Landslaget kändes som en självklarhet


APRIL:

Gjorde min andra gaddning

Fick strömavbrott på jobbet. Väldigt intressant måste jag säga!

Åkte till Luleå för att gå och se Majas spex och gå på sittningen efteråt

Påsken firades i Talludden som vanligt


MAJ:

Hade firmafest med jobbet som involverade både LazerDoom och Eddahallens relaxavdelning

Robin fyllde 25år och detta firades med alldeles för mycket sprit!


JUNI:

Stephen Lynch spelade i Luleå och sjävklart var vi där för att lyssna på han!

Midsommar firades även detta år i Talludden men både SingStar och en mindre lyckad fisketur


JULI:

Stadsfesten bjöd på sällskap av både gamla och betydligt äldre vänner

Jag och Stina stack till huvudstaden för att hälsa på Anna och återuppleva vandrarhemmet Lodge32

Semester innebär stugfest!

Jag och Robin drog på roadtrip norr över och till Norge och passade på att njuta av både slottslivet och vacker natur!

Vi drog lite spontant på PDOL för att se The Arks sista framträdande

AUGUSTI:

Favoriter i Repriser fotades i Hjoggis

140 års kalas i Falmark med coverbandet Stålenlund som underhållning!

Malin bjöd på födelsedagsfest med temat Ugly.


SEPTEMBER:

Den 14 september hände nått ofattbart då Johan Boman gick bort i en tragisk arbetsolycka...
Vila i Frid!

Syster Frida fyllde hela 30år och detta firades på Irland med en riktig hejdundrandes fest!


OKTOBER:

Var på Ladies Night tillsammans med Ida och hennes mamma


NOVEMBER:

Jag och Mor åkte till Stockholm för att hälsa på syster Frida som precis flyttat dit


DECEMBER:

Julfest med jobbet med temat Röda Mattan!

Julafton spenderades både i Västanträsk och hemma på Nypon

Annandagen festade vi till på AllStars/Mollys



Och vet ni vad!!!
Nu är 2011 slut! Än en gång har en hel del hunnit passera på ett år. And I Like it!
Keep up the good work kommande år!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Lisa du har så mkt bilder som jag aldrig sett.. som du måste skicka! och ÅH vad jag hade velat vara med er på allstar på juldagen, saknar er!

2011-12-29 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0