Bara sådär tvärt

Spontan-Lisa var framme idag!
Och hon bokade en brynfärgning på Ego - en halvtimme senare!
Så POFF hade man synliga ögonbryn utan smink! Lovely!



Och de blev så sjukt mycket bättre än när jag gjorde de på AquaSpa. Då bad jag om bruna men fick typ svarta.
Nu var jag väldigt specifik med hur jag ville ha de och kolla bara så mycket bättre de blev! Lite finjustering är allt som behövs för att få dom att se lite mer jämna ut då jag har sjukt ojämna ögonbryn!


Här ser man även min psykoögonfransar som är alla möjliga längder nu. Eftersom mitt superduper medel för fransarna tog slut för ett tag sen så håller nu dom långa fransarna tyvärr på att släppa en efter en och dom nya som inte hunnit växa till sig till megalängder är nu som mina vanliga fransar var tidigare. Ser bara så jävla konstigt ut när några är såååå mycket längre än dom andra. Kolla bara fransarna längst ut på de vänstra ögat (mitt högra alltså) Ser ju typ sne ut?! Kanske borde köpa nytt medel. Finns även på Ego såg jag idag så man slipper beställa via nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0