Ett måste för mig!

Min dator körde ihop helt och håller igår tror jag. Inget ville funka och de kom bara upp en massa varnigsrutor hela tiden. Så jag sparade allt jag ville spara och Robin började mixa med den och jag tror han nollställde den? Nu ska jag inte röra den fören Emmas Magnus tagit sig en titt på den. Så nu äre Robins dator som gäller!
Tack och lov så hann vi innan den dog beställa biljetter till Cirque Du Soleil i Orlando!
För mig äre ett måste att få gå på en av deras föreställningar! Jag tror och hoppas att de kommer bli hur häftigt som helst!
Showen vi ska se heter La Nouba och den är nog ganska barnvänlig eftersom dom håller till inne på Disneyland området. Andra shower dom har, i tex Las Vegas, verkar inte alltid vara så barnvänliga. Men jag är nöjd ändå bara av att äga 2 svindyra biljetter än så länge :P
9 dagar kvar till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0