Öppna din dörr! Vilken dörr?

Vi har ingen ytterdörr.
Den håller på att renoveras och målas om. Den var ju inte så läcker efter vårat hundbesök i somras. Våra andra 2 dörrar är redan fixade och klara. Vart lite spännande att inte ha någon toadörr, men de här är fan värre!
Jag är ganska less på att bo utan en ytterdörr!!!

De blir Aningen för lyhört! Våra hyresvärdar skulle lika gärna kunna stå uppe i våran hall och prata när dom är nere. Och man måste tänka på vad man säger så man inte säger nått dumt som dom hör. Inte riktigt min grej att tänka före jag pratar.
Och de känns jätte dumt att typ duscha, gå på toa eller bara gå omkring lättklädd/naken. De känns nämligen som om dom där nere ser och hör allt man gör. För man vet ju aldrig! Helt plötsligt står dom faktiskt uppe i våran hall och jag kommer säkert lyckas vara naken just då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0