Snabeldraken i farten

Jag borde fan få pris ibland! Speciellt när den pyttelilla hemmafrun i mig kliver fram och drar igång dammsugaren!
Från ingenstans började jag tokstäda lägenheten!
Alla kläder i tvätten och igång med en tvättmaskin, skura toan, plocka bort allt skräp, äntligen ta ned julgardinerna och sätta upp nya ( såg lite lustigt ut med bara julgardiner men inge julpynt ) skrubba hela köket och slänga all disk i diskmaskin, dammsuga varenda lite vrå och som slutade med att jag dammsög hela jävla soffan! Och då menar jag inte bara under kuddarna, där jag tror aldrig blivit dammsugat sen vi köpte soffan för nästan ett år sen, jag dammsög armstöd som ryggstöd som sitts som varenda jävla kudde! På båda sidorna! Herrejävlar jag svettades som en gris! De är fan i mig tungt att dammsuga mjuka saker! Men svartare de blev soffan!


Frågan är nu hur många gånger jag i detta inlägg har nämnt ordet dammsuga eller någon annan böjning på de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0