Busy Weekend

Äntligen är lugn stund!
Eller nu ljög jag litegrann, men en lugn stund hemma.
Ewe fyllde ju år i fredags så då måste man ju fira! Jag Ewe Rosanna och Stina svepte några alkoholhaltiga drycker och begav oss ut på Station8 ( för troligen sista gången någonsin ) Vi passade på att skaka rumpan och avnjuta våran gratisdrink. Hemresan passade jag på att dela med Kotten i en taxi. Sen stod vi och pratade utanför Sunnanåkiosken i nästan en timme i -22°C! Jag frös!! Duschen var min bästa vän när jag kom hem.
Lördagen bestod av en roadtrip till Luleå med Robin, syster Emma och Magnus för att hälsa på Maja och Daniel i deras nya lägga. Mycket fin! Men shopping i -25°C är fan ingen höjdare. Så vi begav oss tillbaka till deras lägenhet och slappade i deras soffa tills vi blev hungriga och köpte hem sushi från Sushibar. Mmm! Mycket godare än Wok&Rolls!
Söndagen begav vi oss till Västanträsk för lite skoterkörning. Och skottning?!? WTF! Vars kom de med in i dagens plan? Nä usch inget för mig! Kommer ha träningsvärk i armarna imorgon! Men skoterkörningen var kul!
Så nu är man äntligen hemma, och jag och Robin har poppat popcorn på de gamla hederliga sättet - på spisen! När gjorde man de senast? Typ 10 år sen? Men gott blev de :D
I löve it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0