Back to life. Back to reality

Buhuu! Idag är min sista semesterdag! Imorgon äre tillbaka till vardagen och jobbandet. Är inte på något sätt redo eller nog utvilad för detta! Brukar vanligvis bli ganska less på att vara ledig om jag varit de för länge. Iaf om jag inte gör nånting speciellt utan bara strosar runt. Men inte denna gång! Iof så har jag knappt suttit still på semestern, så de kanske är därför jag inte känner mig redo att börja om att jobba. Har ju knappt vilat nånting! Bara flängt hit och dit. Men mer sånt tack! Bara några veckor till, snälla!?

Och sen äre ju faktiskt första augusti imorgon också. Visst de är en sommarmånad men efter de så går de bara utför och blir höst och vinter och kallt! Gillas inte!

Däremot kommer syster Frida hem imorgon från sin 2 månader långa resa i Usa! De ska bli väldigt kul! Fast samtidigt vill jag inte höra om allt kul hon gjort utan mig. Blir så avundsjuk!

De är alltså ganska blandade känslor angående morgondagen. Blä för jobb, Hurra för att Frida kommer hem!

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0