Stadsfesten 2011

Så var en av sommarens största händelser över och jag tror alla är ganska glada för de så man hinner nyktra till ordentligt nångång fast samtidigt längtar alla redan till nästa år!

Helgen bestod av:
~ alkohol -shocking
~ kö kö kö -och lite mer kö
~ Robyn -awesome
~ Ständut Blakk -kunde inte låta bli
~ enorm tjej som läggar all sin kroppsvikt på en - ja hon blev ganska rejält armbågad
~ alldeles för lite sömn -skyll mig själv
~ jobb -blää
~ bakis - ännu mer blää
~ återställare - de jävlart i mig funkar!
~ tre fester på samma ställe - hur kul som helst, alla gick emellan hur som helst
~ gamla klasskompisar - riktigt onväntat men jävligt kul
~ alldeles för mycket popcorn -WTF kan de bli förmycket popcorn för mig?
~ Timbuktu - jag kunde 1 låt
~ Freddy King - kunde ingen låt men man måste ju stötta Annas kille
~ Mustasch - I LOVE IT!
~ drängt i öl   - blev kallt
~ langos - ett festivalmåste
~ 12 timmars sömn - ja jag var trött


Har säkert missat massor men visst lät de kul!!

Jag var faktiskt ovanligt dålig att använda kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0