Sthlm

En helg i huvudstaden avklarad!
Kort men sådär lagom intensiv. En massa promenering, int så jättemycket shopping, gott och lite mindre gott vin, förjäla god mat, samma hostel och samma rum, många nollåttor, transor, över ett kilo godis och en avstängd tunnelbanestation.
Precis som en helg i Stockholm ska vara!

Var däremot för ovanlighetensskull sämst på att använda kameran. Jag som brukar bara värsta paparazzin. I helgen lyckades jag ta hela 15 bilder och nästan alla var när vi åt eller drack nånting. Grattis på mig
Men jag tänker inte visa alla bilderna fasten de var så få, bara några. Och självklart mest bara matbilder

Lunch på Vapiano

Sushi till middag

Ett kilo godis som snack

Middas på Mamas and Tapas. Ska absolut återvända dit!

Hemgång genom Gamla Stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0