M Ö

Herrejösses alltså! Ni förstår inte vilket finbesök jag hade i tisdags!
Självaste Mirjam Öhlin!

Nästan 2 år har gått sen vi sågs senast. Men vi fortsatte bara precis där vi slutade och bara prata, prata, prata, prata! Men ändå hann vi inte med att prata om allt. Konstigt.
Stackars Mirres kille Zacke bara som också var med upp. Han var nog inte riktigt beredd på de surret de skulle bli. Men då var ju faktiskt han med upp sist också så så chockad borde han inte blivit.

Men tyvärr var de bara en kort visit. För samma kväll som vi träffades var dom tvunga åka hem. Klantig planering tyckte jag för då missade dom ju Stadsfesten som dragit igång nu!
Så när jag gråtit klart efter saknaden av Mirre så äre bara tags att börja tagga inför helgen!


Kom tillbaka snart!
Och börja förbereda er nu på min ankomst nån gång i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0