Monkeymountin

I've done it!!
Jag har radderat mitt Apbergetkonto!
De hela började med att jag fick ett sms (?!) av Apberget där de stod att sidan ska läggas ner. Så, ja då vare ju bara  till att ta bort användaren. Och t om utan tårar! Känns faktiskt inte som en jätteförlust. Fast tänk så mycket man hängt på den sidan! De borde ändå ses som en liten förlust att sidan ska läggas ned helt och hållet. De var ju där Stina fick sitt smeknamn Lillbjörn! hahaha
Varit medlem sen 15 april 2005. 6 jävla år alltså!! Nog för att dom senaste åren inte varit jätteaktiva på denna sidan. Men borta är den nu! Dock har jag sparat alla diarium bara för att de är kul att läsa. Funkade ju som en blogg ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0