Sjuk i magen på riktigt?

Okej, nu ska vi se och hoppas att jag överlever dagen.
Har sen i söndagskväll haft ont i magen. Och då menar jag riktigt ont så jag har börjat må illa av de. Böja sig fram har varit en plåga. Sätta sig eller ställa sig har inte gått att göra utan att stöna. Att bara gå omkring har känts som ett slag i magen.
Hann bli lite orolig igår. Ringde sjukvårdsupplysningen och hon sa att de troligen är nån form av infektion eller typ den här crypto-bajs-bakterien som härjar i ske-å. Eller om jag har riktigti otur så kan de vara blindtarmen! De ville jag inte höra. Blev smått paranoid! Fick t om förslaget av en kollega att fara på akuten. WTF! Nä de vågar jag inte! Då kan ju faktiskt en dom som blindtarmen faktiskt bli sanning!
Valde att vänta tills idag för att ringa vårdcentralen och typ få en tid där eller nått. Men Halleluja! De är ett mirakel! Jag har nästan inte ont alls just nu! Gör bara ganska mycket ont om jag sitter hukad, men då äre ju bara att låta bli de. Så nu håller jag tummar och tår för att de fortsätter bli bättre och inte kommer tillbaka under dagen.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0