Nu är jag less

Torsdag och fortfarande ont i magen...
WTF är de för fel på mig? Har t om varit till vårdcentralen men dom hittade inga fel. Var bara att vänta och se om de blir bättre eller sämre sa dom. Men om de nu inte blir varken nått av de utan bara fortsätter som tidigare, vad gör jag då?
Men smärtan kan jag ändå leva med någorlunda.Så länge de inte tokkrampar. De är när illamåendet av de onda startar de blir jobbigt och jag mår sämst. 
Och nu är jag inte bara smått paranoid längre, jag är paranoid! Alla tänkbara fel man kan ha tror jag att jag har. Crypto-bajs-bakterien, gravid, utomhavandeskap, blindtarmen, magcancer, tarmvred, fel på gallan eller njurarna... Listan kan bli lång.

Så här mår den paranoida jäveln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0