Party mitt i veckan

Justja!
Jag har ju varit på Välkommen-Hem-Från-Usa-Fest!
Och de har jag helt glömt bort att berätta om!
Tack Malin för att du påminde mig! Synd bara att du är i Turkiet nu och kanske int får se bilderna fören om en vecka ;)

Frida Lundström har som sagt bott i Usa i nästan ett år, och i förra veckan vare dags för henne att komma hem. Fast mycket tidigare än vad alla trodde. Den skitungen hade nämligen lurat alla att hon skulle komma lördag, men tisdag eller onsdag så var hon redan hemma!

Så i onsdag förra veckan vare dags för hennes välkommen-hem-fest som hennes mamma Birgitta och Malin fixat. Frida trodde att de bara var släkten som skulle komma på middag, men hux flux dök de upp en massa vänner också! Så även vi blev bjudna på middag och Frida fick en liten present av min Malin och Anna. Anna kunde tyvärr inte vara med då hon den muppen bosatts sig i huvudstaden.

Efter maten så blev de dags för Frida att snygga till sig lite för då vare dags för fest! Verkligen inget hon hade räknat med. Hon hade tänkt ha på sig mjukiskläder och vara osminkad, men hennes mamma tvingade henne att sminka sig och ta på sig nått lite finare inför middagen :P

Fest blev de! Och även utgång. Och jag hade som vanligt med mig kameran men jag är ändå oskyldig till många av bilderna. Men en hel del blev de!


Och som vanligt, bara ett tunt utval av alla bilder
Glad nu Malin?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätteglad :D

2011-07-12 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0