Jaha, annars då?

Helgen är nästan över och jag längtar redan till nästa helg.
Är ganska arbetsless just nu och räknar veckor, dagar, och timmar till semstern.

Helgens händelser då? Nja, inga speciella.
Hade Facebook lektion med mamma i fredags.
Jobbade lördagen.
Var på bio och såg Baksmällan 2. Inte rikigt lika bra som första men bra nog.
Sprang på Malin och nyhemkomna Frida som bott i Usa i nästan ett år! Väldigt kul!

Och idag sitter jag och försöker få tag på min sovande syster. Går inge vidare kan jag meddela.
Funderar på om jag ska prova mitt nya nagellack jag köpte i fredags... Spännande värre


Så här tråkigt liv lever jag just nu. Kan ju vara anledningen till dålig uppdate och ganska händelselösa inlägg.
Vi får väl hoppas de blir bättring.

Välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0