Haden äran på Robin

Robin fyllde som sagt hela 25 år i lördags och detta firades självklart med en hej-dundrandes fest!
Bju'-fest t om!
Vi stod för middagen som bestod av en massa olika grillrätter, en enklare men ack så god efterrätt och självklart kvällens sprit! Var som ett helt smörgåsbord med alkohol! Och de var bara att dricka!

14 starka krigare var vi som trängt ner oss i våra hyresvärdas gillestuga. Uppdukat till långbord ála midsommar med 3 små vakthundar.
Vi åt, vi skratta, vi drack, vi skratta, vi sjöng för Robin, vi skratta, robin öppnade paket, vi skratta...
Och 98% av fallen av vad alla skratta åt var Viktor. Som alltid. Hela han är som ett skämt! På ett bra sätt.

Kvällen däremot kunde ju ha slutat bättre. 4 av 14 ( vad jag vet ) spydde då. Och jag jävlart i mig kaskadspydde i timmar! De tog satan i mig aldrig slut! Så fort jag rörde mig så kom de nått. Tillslut vart jag less och la mig ner då alla krafter gått åt till hulkningar. En timme senare hittade Robin mig sovandes på badrumsgolvet. Charmigt jag vet! Robin själv spydde från balkongen då toan redan var ockuperad.
Men bortsätt från de så kan jag verkligen inte klaga på kvällen! Mer sånt här tack!

Däremot kunde jag absolut ha skippat bakisheten dagen efter. Vi körde rent av på Bakisdagis på baksidan med grillade hamburgare och kubb i solen. Att nått så slappt kan vara så jobbigt?!
Världen skulle ju tydligen gå under lördagen. Jag tror fan jag gick under! De vart inge: - jag är så skör. Utan istället: - lever jag?

Halv 8 gick jag och Robin och la oss igår. 11 timmar senare vaknade vi ändå av väckarklockan. Snacka om pigga. Ett riktigt bra täcken på att vi haft en kul helg med andra ord!
Tack gott folk!



Jag gillar att man ser hur jag har tagit stöd mot väggen med fötterna under kräkningarna
Synd bara att den ena toffeln hann ramla omkull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0