De stora äventyret!

Kan ju meddela om omvärlden nu bryr sig att jag mår betydligt bättre idag. Inte fullt lika ont i ansiktet som jag haft, halsen småhost bara lite och näsan inte alls lika rinnig samtidigt som täppt längre. Ett klart framsteg måste jag säga!

Gårdagens största och mest krävande uppdrag var att ställa sig i duschen. Och jag lyckades även om de tog nästan 45min att komma ut ur den. Så jag tänkte att dagens uppdrag kunde vara att hämta upp tvätten som hängt i källaren i snart en vecka och starta en ny tvättmaskin.
Tror vi jag orkar eller går åt på vägen? Om de nu skulle vara att jag inte överlever denna farliga vandring 2 trappor ner, så vet ni iaf vars ni ska söka efter mina kvarlevor. Wish me Luck!


Tänkte jag skulle skicka med en bild också ifall ni vill sätta
mig på mölkkartongerna under saknade människor

Kommentarer
Postat av: Sara

Är så lätt att känna igen dig med den bilden så why not? Hojta om du försvinner! Och krya på dig <3

2011-10-26 @ 17:49:03
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0