Helgen som varit

Jag hann till Ladies Night!
Var jag, Ida från jobbet och hennes mamma. Planen var att även Jossan från jobbet skulle följa men hon kunde inte. Så 3 tappra krigare utnyttjade gratisbiljetterna.
Trodde faktiskti att de skulle vara proppat med folk men de var faktiskt chockernade glest bland stolarna.

Men showen var absolut bra! Skrattade väldigt gott och sjöng med ibland.

Jag hade gärna tagit med mig nån av bakgrundsdansarna hem!


I lördags var vi och åt med Robins alla systrar med respektive plus 2 utomstående på Nygatan 57. Kvällen dummaste drag från min sida var att gå in till stan i ett bar kilklackar som jag aldrig riktigt gått nå längre i. De hela slutade med en BLÅSA mitt på trampdynan där jag la mesta delen av min kroppsvikt på!
Så när vi skulle gå vidare till Calles fick Robin bära mig på ryggen. Blev tack och lov taxi hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0