Helgens äventyr

Ännu en ny arbetsvecka och jag längtar redan till helgen! Äre inte semester snart?

I helgen har jag och Robin varit hundvakt åt Tira medans mor och far hjälp morfars att flytta. 80åringar ska egentligen inte måsta flytta ( förutom näre att dags att flytta till hemmet ) men då dom fått en vattenskada så var dom som illa tvugna.
Hursom helst så tog jag och Robin med oss Tira upp på Vitbergsbacken där hon fick springa fritt och leka bergsget. Och jag hoppas då att hon fick sig ett ordentligt arbetspass för jag och Robin var så där lagom slutkörda efter att ha hoppas från sten till sten i både uppförs och nedförstbacke.

Hem till Nypon där de blev Frasses och hockey med pappa, Emma och Magnus. När hockeyn var slut hängde jag och Robin på hem till nå kompisar till Magnus där de skulle vara spelkväll. Blev inge spelande av. Men en massa prat och alkoholhaltiga drycker.
Jättesynd om Magnus kompis, för han har inget luktsinne! Skitfränt! Men ändå stackars han!

Söndag så vare tacosmiddag på Nypon då Maja och Daniel var och hälsade på.

Nå mer spännande än så har inte helgen varit men den har passat mig alldeles utmärkt! Och nu som sagt äre snart dags för ännu en arbetsvecka...

Mys i Vitbergsbacken!

Jag tror hockeyn var ganska intressant. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0