The local Pub!

Igår fyllde Robins svåger John år. Så detta firades lite lätt med att inviga de nya stället istan. The Bishops Arms!
Jag vet inte vars jag ska börj! I loved it!!
Kändes som en väldigt billig resa till Irland och hela den pubvärlden! De luktade t om som en gammal träpub! Eller nja, lite bättre. Inredningen var så fin! Eller fin och fin. Pubfint. Kanske inget man skulle ha valt att ha hemma. Och maten var Supergod! Deras första dag igår och maten var redan perfekt! Hoppas verkligen de håller i sig!

Kände att jag skulle vilja få göra som i How I Met Your Mother och ha mitt egna privata bord som alltid är mitt när jag kommer dit! Tänk så kul! Synd bara att de finns en risk dom kommer ha 23år åldersgräns där. De har dom iaf i Luleå. Så då måste jag vänta ett helt halvår innan jag får komma in... 


Grattis John på "17"årsdagen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0