Fredagslyx!

Kan man spendera ens lediga dag på något bättre sätt? Tror inte de!

Har varit på AquaSpa och fått en varm stenmassage. U.N.D.E.R.B.A.R.T!
Vart först peelad över hela kroppen med nå bark som luktade soja. Sen insmord i typ jord? Medans jag låg och svettades inbäddad i massa handdukar och plast, kände mig som en jättetacos, så masserade hon mitt ansikte med kalla stenar. Efter de fick jag hoppa in i en dusch och skrubba i sinne för att bli av med jordkletet. Och efter de så började själva stenmassagen. Var inte riktigt beredd på att stenarna skulle vara så varma men de brändes inte. Riktigt skönt var de! Och snacka om dåsig efteråt!

Däremot kände jag mig inte supersexig i mina engångstrosor som jag fick låna. Ville inte kladda ner mina egna i jordkletet. Trosorna bestod typ av en stooor pappers/tygbit och ett snöre. Dolde knappt nånting. Såg typ ut som dom där "trosorna" som sumobrottare har. Typ samma storlek vare också, hahaha.

Rekommenderas? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0