Varning för mycket svengelska

Jag har som upptäckt ett sätt att märka att jag är uppe alldeles för tidigt på mornarna.
De är dom mornarna som jag kliver upp mitt i natten som jag tar fel tandborste och märker inte de fören de är försent. Nasty!

Jag köper alltid könsdiskriminerande tandborstar. Alltså en rosa åt mig och en blå åt Robin, för annars tar Robin fel tandborste. And I hate it! Tycker de är så äckligt när par delat tandborstar! Why? Visst ni älskar varnadra och ni byter kroppsvätskot hitan ditan. Men really!? Vill ni verkligen byta matrester med varnadra?

Så big no no till delade tandborstar.
Och alltså ett big no no till att jag ska måsta kliva upp så tidigt på morgonen för då händer såna här äckliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0