Cause I'm the boogie man

Honeysar I'm home!
Har iof varit de i 3 dagar men har inte fått en minut över för datorn. But now I'm here! Jag har varit upptaken som robin så vackert sa. Svengelskan har flödat kan jag lova!
Men helt underbart kul har vi haft. Har som vanligt varit väldigt flitig med kameran. Ska lägga upp en massa senare men just nu tänkte jag bara skryta lite med att visa allt jag shoppat.

~ 3par örhängen
~ 2 halsband
~ 2 nagellack (fast de ena var till jessica)
~ en vindjacka
~ blå tröja
~ ett linne med en uggla på
~ en kavaj
~ 3pack med ko-sockar
~ parfym och ögonskugga från Chanel
~ zebrarandig tröja
~ grå/svart kofta
~ svartvitrandig kofta
~ en grå mössa
~ en svart kort kofta (som jag glömde på bilden)
~ en present som jag alltså inte kan visa här för de förstör ju överraskningen
Och sist och typ minst:
~ en OogieBoogie-nyckering!


Syns inte så bra på bilden men han har spruckigt på sidan så man ser alla hans insekter som han består av som försöker krypa ut.
Och för er som inte fattar ett skvatt så kommer OogieBoogie ifrån filmen Nightmare Before Christmas. Se den om ni inte gjort de!



Nu ska jag fortsätta tvätta lite och sen bege mig till nypon en vända.
Somsagt bilder och historier kommer sen

Kommentarer
Postat av: Ananna

jag anar mycket grått och randig....... (observera mina suck i form av punkter)

2011-09-30 @ 14:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0