Dounat

Igår så tog jag, Robin och Robins syster Camilla en krogrunda. Kanske inget man brukar göra i lilla Skellefteå då de inte finns allt för många ställen att gå på. Men 4 ställen hann vi med!
Vi börjad på Los Pepes för en tapasmiddag och vin. Jag säger bara de; SKALDJURSKNYTEN! Ät de!
Efter maten begav vi oss till Cousters för ännu mera vin.
Nästa stopp blev Carl Viktors för drinkar och livemusik. I like!
Och sista stoppen blev All Stars för både vin och drinkar!

Blev en riktigt bra kväll och mådde faktiskt otroligt bra imorse. Good job Lisa!

Provade även igår min nya Dounat som jag beställde av en tjej vid namn Maria. Väldigt lätt att använda. Dock har jag lite för uppklippt hår märkte jag så de sprätar väldigt mycket ju högre upp på skallen jag sätter bullen. Eller ja de sprätade ändå men efter en massa filijoxande och hårsprayande så satt den tillslut! ( Bortsätt från fjunet på sidan som inte alls la sig )




Var för lat för att ta ett eget kort på Dounaten så jag lånade bilden från Marias blogg. Vill ni beställa en själv eller bara veta hur den funkar så kan ni kika in på hennes blogg där hon lämnat en skitbra beskrivning. --->Marias.nu <---
Och som vanligt så ser man inte länken fören man för musen över. Har ingen aning om varför de blev så och orkar inte fixa de heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0