Karius och Baktus

Hösten är här och mitt årliga tandläkarbesök ( som brukar bli fler av nån konstig anledning ) börjar närman sig. Dock så kunde inte jag tiden jag vart tilldelad så fick en ny. Gick en kanske två veckor så fick jag ett brev hem om att min tid var flyttat ännu en gång pga nånting. Aja den dög den med. Och i morse så vaknade jag av att dom ringde för att byta min tid för 3 gången. Jag tror inte de är meningen att jag ska få gå till tandläkarn. Iof lika bra för tandkläkarn är inge snäll med mig. Han påstår hela tiden att jag har hål i mina tänder! Börjar nästan misstänka att jag inte har de utan att han bara är sugen på att borra i mina stackars tänder som redan är sönderborrade.
När jag blir rik så är nya tänder á-la Hollywood smile de första jag ska köpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0