Kärring!

Fan vad störd jag blir på personer med högt uppsatta jobb! Bara för att du jobbar inom läkarvården och tjänar bra behöver man inte vara spydig och otrevlig när en liten tjej lyckas missa sin bokade tid pga av missförstånd när tiden faktiskt var bokad.
Jag var helt säker på att jag skulle vara där halv 4, men kärringen i telefonene säger att jag hört fel och att jag skulle ha varit där halv 3. Men Jaha okej förlåt jag är en kvart sen, jag kommer direkt! Nä de är försent nu du får inte komma fören om 2 veckor (!) Plus att vi kommer debitera dig för de här.
WTF! När jag äntligen har lyckats boka en tid för min onda mage/äggstockar och illamående som jag haft sen juni. Då blir man om bokad 2 veckor bort när de igår var helt okej och jättelätt att fixa en tid snabbt. Hon frågade t om hur länge jag haft ont och jag svarade i 2 månader. Men de dög tydligen inte. Jag tror hon bara försökte straffa mig för att jag inte dök upp i tid.
JAG LIDER! De här försvårar min vardag! Står dagligen och funderar över mina möjligehet ifall jag hinner kuta till en toa för att spy, om jag ska spy på golvet där jag står, eller om de finns nått passande föremål jag kan kräkas i utan att söla ner så mycket. Tack och lov har jag inte spytt än, men skulle inte bli förvånad om de händer när som helst.

Ska ringa imorgon igen och kräva en ny tid som inte är om 2 veckor.

Fuck You Syster Satmara på Kvinnokliniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0