10 intensiva veckor

Jajustja, jag har som glömt berätta att på måndag så beger jag mig ut på bygguppdrag igen! Vissa har hunnit höra det men för er andra så åker jag till Luleå nästa vecka och i september åker jag faktiskt till Norge! 
Känner mig nästan som alla andra ungdommar i den här stan som åker till Norge för att jobba och tjäna pengar. För nu får jag väl räkna mig till den gruppen fasten de bara handlar om några veckor? 

Och alla ni som bor i Luleå! Ska vi umgås? :)


Btw! Tuff start på min första arbetsvecka måste jag lova! Har börjat kl7, halv7 och 7. Från att ha sovit till typ 10 varje dag till att kliva upp mitt i natten är inte en lätt match när man är en sjusovare som jag! Därav sovtid nu!



På med skyddshjälmarna och fram med brandsläckarna ska vi leka lite Brandsta-City-Släckers!

Kommentarer
Postat av: Ros

Vad kul Lisa! Men hur länge är du i luleå? Jag som kommer till skellefteå nästa vecka.. sen far jag till London.

2012-08-09 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0