2012 i bilder

2012 har snart passerat och för att sammafatta detta år för mig med 1 ord så måste jag nog välja ordet; Resväska!
Har aldrig varit så mycket på resande fot i hela mitt liv tror jag som jag har varit iår! But I Like it! Bortsett från packandet. I hate that!

Tänkte iaf fortsätta min lilla tradition som jag påbörjade för nått år sen, med att visa mitt år lite kort i bilder! 
Så varsågoda!


JANUARI
Året börjades på en nyårsfest ute i Kåge hemma hos Johanna och Mattias


FEBRUARI

Gjorde min debut i byggruppen! Första stoppet; Lodz, Polen!


MARS

De Alpina-Dryckeslandslaget drog till fjällen i vanlig ordning. Hoppbilderna däremot höll inte sin vanliga standard...


APRIL

Mitt andra bygge gick av stapeln! Den här gången i Ö-vik med 14 killar och jag som ensam tjej.
Fick genomlida en del, haha

Blev "moster" till lilla Svea! ♥


MAJ


Vi vann titeln som årets butik 2011 och åkte på en weekend till Riga!
 

JUNI

Robins lillasyster Annelie tog studenten! Grattis!

Midsommar firades som vanligt i Talludden

FESTIVAAAAL!!! Med släkt och vänner. Perfect!


JULI

Dop för lilla Svea i Talludden

VIKÖPTEHUS!!!!

Drog till Skara med lite byggfolk för att festa under Stochampionatet

Syster Maja och Daniel fyllde 25år och detta firades med 25-kamp i Västanträsk

Jag och Robin drog på roadtrip till Östersund och Sundsvall


AUGUSTI

Mitt tredje bygge skedde i grannstaden Luleå där jag även fick vara öppningsansvarig

Världens bästa Pipas lämnade oss, 90 år gammal...

LADY GAGA i huvudstaden!!! Amazing!


SEPTEMBER

Fjärde och sista bygget för iår var i Fredrikstad, Norge


OKTOBER

Vi fick tillgång till huset och började renovera och flyttade in slutet av månaden

Fick veta att jag ska bli moster påriktigt!!!


NOVEMBER

Besökte syster Frida i huvudstaden där vi passade på att gå på Halloweenfest med 20-talstema


DECEMBER

Julbord med jobbet på Verandan


Julafton firades både i Västanträsk med Grefvarna och på Nypon med tjocka släkten



Nu återstår bara nyårsafton sen är de ett nytt år som vi hoppas blir lika bra om inte bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0