5 månader bort

VETNIVAD!VETNIVAD!VETNIVAD!!!!


Jag ska bli moster!!!


Wiiiiiiiiiiie!!!! (stooooor smilegubbe) 

Har som inte vetat om jag fått säga nått än för min syster. Men så idag kläckte hon ur sig; Meh de har du ju fått göra länge!
Men jaha! Skitsamma! Så länge jag får skrika ut de nån gång är jag nöjd!
Så i maj nån gång smäller de! Då börjar en helt ny generation Nylénare ( som Anna så vackert kallade de ) att vistas på jorden. Hur ska detta gå! Tänk, en helt ny person vi kan förvrida till att bli lika knasig som resten av familjen! Jeeej!!

Och eftesom jag vet att en följdfråga kommer att komma på de här så svarar jag på den redan nu.
De är den rödhåriga systern, Emma och hennes Magnus som ska bli föräldrar. SuperGrattis!
 

Jag tror bäbisen släktar på mig. Liten och knölig!



Moster Lisa. Jaa, de klinkar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0