Helt okej start på nästa år

Ja justja! Jag har ju glömt berätta 2 saker!

Om 3 veckor drar jag ut på äventyr igen! Kalmar för att vara mer exakt! Ombyggnation på gång där. Min första sådana. Har tidigare bara gjort nyöppnigar. Spännande spännade!
Aldrig varit i Kalmar heller så de ska bli kul! Minde kul att jag åker med första morgonplanen härifrån dagen efter vi haft inventering på jobbet och då jobbar vi till midnatt eller längre... Skjut mig nu!


Nästa äventyr går av stapeln bara några dagar efter att jag kommit hem från Kalmar. Men då är de inget bygge som gäller, utan en Grattis-på-50-års-dagen-svärfar-resa! Till EGYPTEN!!! Jippiiii!
Fyfasen vad skööööönt de ska bli med lite sol och bad! Hela familjen Grefve med respektive ska åka en vecka till solen. Och vet ni vad?! Jag har faktiskt tänkt bli brun och inte röd på denna resa! Resultatet återstår att se...


Så tänkt er; först de här


Och sen; de här!
Perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0