Latmask

Haha okej jag var sämst på de här!
Programet som gör vykorten tar hundra jävla år på sig! Så jag gav upp nu och slog ihop resten av sommaren bara för att jag är lat! Men de må så vara

Resten av sommaren bestod iaf av
¤ Festival
¤ Fäldts på besök
¤ Stughäng i både Renbergs och Talludden
¤ Roadtrip till Östersund och Sundsvall
¤ Dop för Felicia
¤ Sol, inget bad dock! Alldeles för kallt
¤ Vänner och familj
¤ Och en hel del jävla regn!

Så! Då var sommmaren klar och vinter är ju tragiskt nog här...





Men som kompensation så tänkte jag istället i framtiden bjuda på bilder från Luleå och Fredrikstad. Kom som på att jag inte har berättat eller visat typ nått därifrån och dom vykorten har jag ändå haft liggandes på datorn länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0